2012-04-30
 00:00:10

Inte som alla andra!



• Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera bloggen igen •

Men det är okej, för alla får vara medlem! Haha nej nu skojar jag bara. Jag har kommit igång med mitt plugg på komvux äntligen! Börjat läsa Svenska A och Matematik A eftersom jag inte har några gymnasiebetyg alls. Undrar om det kan vara "25 års krisen" som satt igång mina plötsliga framtidsvisioner? Har fått en hel del samtal från både vänner och familj som sett reklamen för dokumentären jag ska vara med i på Tv3 den 3e maj klockan 20.00, hade inte berättat det för någon nästan så vännerna ( och ovännerna ) fick sig allt en smärre chock när dom såg det. Vill bara göra klart för alla att Tv3 har lagt upp det i reklamen på helt fel sätt, jag TÄNDER inte på mördare och farliga män. Hade jag vetat att min föredetta var kapabel till sådant hade jag aldrig tittat åt hans håll. Tror jag.. Men jag kom fram till en ny teori med min väninna häromveckan faktiskt. Om jag står i ett rum med hundra personer varav 70% är "svennebananer" och resterande 30% är kriminella så är det mest troliga att någon utav dessa 30% skulle komma fram till mig. Varför? Här kommer teorin: Jag utstrålar något som "svennebananerna" känner sig osäkra på medans "badboysen" ser det lite som en utmaning. Man har genom åren skaffat sig skinn på näsan och är kanske inte riktigt som alla andra men det är ju helt okej! Vem vill vara som alla andra? Så vad har jag hittat på under helgen? Jo, jag lyckades ramla av kanten till universum i Fredags och glöm nu inte det viktigaste.
Den där elefanten var JÄVLIGT rosa!  

♥ Haha klockrent ♥


Lina

du är en otroligt stark kvinna! ser upp till dig, du är min förebild. har följt din blogg sen i somras men inte riktigt vågat kommentera då jag inte hade en aning om vad jag skulle skriva.. stay strong fina!<3

Svar: Tack så mycket Lina! Du har ingenting att vara rädd för, du får kommentera precis hur mycket du vill. Känner du för att prata av dig så är du välkommen att skriva till min mail :) [email protected]
Jag lovar att fortsätta vara stark! Kram på dig fina <3
Kriss


Lina

bra de! då lägger jag till dig om de är okey? :)
kram tillbaka!<3

Svar: Självklart Lina. Stor kram <3
Kriss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!