2012-05-23
 00:08:09

Börjar om från noll



Jag har inte skrivit något på väldigt länge nu och det har sina anledningar

Efter att dokumentären sändes på tv, så blev det rätt mycket surr och en hel del drama, förståligt. Tanken med dokumentären var att upplysa unga tjejer om hur det är att som kvinna leva i den undre världen, att det inte är något att sträva efter. För min del har jag accepterat att detta är MITT liv och jag kommer aldrig gå tillbaka till något som jag inte har eller känner till. Min familj tar helt och hållet avstånd från livet jag har valt, vilket jag förstår. Jag kämpar med studier och försöker leva ett någorlunda bra liv. Drogerna är ur bilden, skolan kämpas med, men umgänget kommer nog bestå. Det är ju faktiskt min andra familj ..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!