2012-04-11
 01:33:11

Fast i Kedjorna

 

♥ Jag snärjer mig in i kedjorna & önskar mig finna en rosenröd ros i betongen ♥

Jag har tillbringat ett par dagar i ett annat område bara för att kunna andas lungorna fulla innan de töms på nytt. Alla har vi drömmar, visst har vi alla vackra visioner om oss själva och om allt vi skulle kunna skapa. Det är ju bara att ta tag i ditt liv och börja. Men det alla andra inte ser är att jag är fastkedjad och än sålänge bara tillåten att se hur livet passerar förbi och smeker bort en tår på min kind med en vindpust. Jag har fått höra att jag är farlig men det stämmer inte jag är bara missförstådd och vill ingen illa. Dock är mina relationer inte de mest hälsosammaste.. Jag kan få dig att falla för mig, men varför spelar jag med när jag inte nu, ens om en möjlight kunna kunna känna i mitt hjärta på samma sätt

Regndropparna faller överallt

Jag försöker sträcka mig efter dig men du är inte där du brukar vara hos mig.
Jag står fortfarande i mörkret och väntar på dig med en bild av dig i min hand.
Historien om ett brustet hjärta gör att jag vill att du stannar med mig,
Släpp mig aldrig för jag kan inte vara utan dig.
Bara stanna med mig och håll mig nära för jag har byggt hela min värld runt dig.
Jag lider och smärtar över tanken på att vara helt utan dig
Jag försöker och hoppas att dagen kommer då bara min beröring kan få smärtan att försvinna.
Jag letade så länge tills jag fann dig, skulle aldrig släppa taget men du togs ifrån mig.

Jag ville inte låta detta krossa oss, vi hörde ju ihop föralltid.. Men kanske i en annan värld och i en annan tid.


Ida

Var med i Dagens Awesome! Det är som Dagens blogg men mer awesome. Det avslutas ikväll så passa på! :)

http://idahtt.blogg.se/2012/april/dagens-awesome.html



PUBLICERAT: 2012-04-11, 09:29:28 | URL: http://idahtt.blogg.se/
Anonym

men fy fan :/ hur känns det då? hur mår du?



PUBLICERAT: 2012-04-11, 11:57:39 | URL: http://bommmen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!