2011-01-05
 19:16:00

Förlora inte dig själv



Ibland är det svårt att skriva, man vet inte riktigt i vilken tråd man ska dra i.
Det är så mycket bagage jag har dragit runt på länge och inte kunnat packa upp.
Men när jag skriver lär jag känna mig själv på ett annat sätt och det är viktigt med självkännedom när man ska försöka sig på att pussla ihop det trasiga.

När jag ser tillbaka på det som varit ryser jag men är ändå tacksam över att jag blivit så stark. Jag hade inte varit samma person om jag inte gått igenom det jag gjort, men många gånger kände jag mestadels för att lägga mig ner och dö.

Om andra ser dig som en förlorare och gett upp hoppet om dig för längesedan ..
Bry dig inte utan ställ dig upp och visa hur stark du är.

Det som inte dödar, det härdar.
Hoppet är det sisa som lämnar en människa.


jenny

Vissa människor går igenom ett helvete o blir starka av det o streetsmarta, medan vissa inte har haft ett stort problem i hela livet. jag väljer hellre att gå igenom ett helvete för att det gör iaf mig starkare o "visare" än att inte ha ngt alls. de som inte har haft det speciellt jobbigt får det dubbelt så jobbigt när det väl blir jobbigt. men helst vill man kanske ha normala problem. Det är jobbigt att rannsaka sig själv men det e skönt när det väl är gjort. o kanske ännu mer jobbigt när man har boderline som de tydligen misstänker att jag har men det vet ifan om jag har eller jo kanske =) fortsätt kämpa o skit i de som inte finns där när de behövs som bäst. det finns alltid ngn som bryr sig o oftast den man minst anar.

kram



PUBLICERAT: 2011-01-05, 21:39:25 | URL: http://sleepyashell.blogspot.com/
Alexandra

Ja, du har det knappast lätt =/ Lätt för mig att säga, men kämpa på!! =)



PUBLICERAT: 2011-01-05, 23:10:33 | URL: http://haaglund.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!