2012-04-06
 02:03:28

Saknaden

Varje natt i mina drömmar ser jag dig och känner din närvaro.
Det är så jag vet att du inte längre är hos mig.
Långt bortom distansen och utrymmet mellan oss har du kommit för att visa att du gått vidare.
Nära som långt borta, oavsett vart du än är så tror jag att hjärtat föralltid stannar här.
Ännu en gång öppnade du dörren till mitt hjärta som föralltid kommer gå vidare.
Kärleken kan röra vid oss en gång men den kan vara i en hel livstid och släpper den aldrig förens vi är borta.
Kärleken var när jag älskade dig och du läste sanningen ur mina ögon.
I mitt liv så kommer vi alltid gå vidare ..

När du fanns här var det inget jag fruktade.
Vi skulle stanna såhär förevigt men du kommer alltid vara trygg i mitt hjärta.

Det fanns inget mer magiskt .. Den kärleken som fanns var lika intensiv som man ser på film ..
Du kommer aldrig sluta hemsöka mina drömmar, tankar eller känslor.


- bbella aka huuynh ::

godmorgon , hoppas din morgon har varit fin ! ~



PUBLICERAT: 2012-04-06, 09:59:16 | URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!