2012-02-14
 01:42:42

Det ända vi båda vet




Ännu en gång är jag hemma ensam med ögon som tåras och de salta små dropparna möts på hakan. Jag står på utsidan med vetskapen om att det är dig jag vill ha, men du är på insidan och jag är hjälplös.
Varje dag är densamma för dig, så van att känna smärta och aldrig få uppleva sann kärlek, det är inte ditt fel.
Jag vet bättre men du kan inte hjälpa det, jag vill berätta men vore det själviskt? Hur läker jag ett hjärta som inte längre kan känna, hjärtat har brustit för vår kärlek var den ända du visste. Du har levt det här livet allt för länge så du inte ens ser skillnaden och det kommer bli min död, för du kan få så mycket mer, titta på oss två det är ju så det ska vara. Slut inte dina ögon för när du blundar vet jag att du ser mig ändå.

Allt jag vet är smärtan sittandes i ett hörn i ett tomt hem, jag har vant mig men jag vill att du en dag ser livet genom mina ögon för jag vet att du är så mycket mer än detta, du behöver inte längre låtsas..



♥ Vår kärlek är den ända vi båda vet  ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!