2012-03-21
 11:11:36

Tv inspelning



Alldeles snart kommer tv-teamet för en tredje inspelning

Dokumentären kommer sändas på kanal 3 senare i vår och programmet jag är med er handlar om "kvinnor som är tillsammans med farliga män". Där kommer jag berätta utifrån min egna erfarenhet om hur det är som ung tjej att hamna i ett gäng med konflikter, missbruk, vapen och våld. Men även om hur starka band man får och hur stark kärleken kan vara även på distans. Nu när vi har separerat kanske det inte känns så rellevant för er att fortsätta följa mig, men jag lever fortfarande i den här världen och för varje dag som går händer det alltid något spännande, tragiskt eller magiskt. Har bestämt mig att våga chansa, så jag kommer åka utomlands inom snar framtid. VÄLDIGT snar. Stannar ju inte borta mer än en till två veckor men jag känner på mig att det kommer bli galet! Så nu ska jag ta mina fjärilar i magen och bege mig ut i solen och jag hoppas ni får en lika fin dag som jag! Stor kram till er och våga våga, annars vinner man ingenting.

KrisS


Lexie

När kommer detta programmet sändas och vad heter det?



La till dig på min facebook men den kommer jag inte in på så kan jag lägga till dig från min scandalbeauties ist? // Alexia



PUBLICERAT: 2012-04-14, 15:59:21 | URL: http://scandalbeauties.com/bloggar/lexieandersson

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!