2012-03-11
 20:23:20

Kom tillbaka..



Jag saknar

Det verkar som om det vore igår jag såg ditt ansikte, du sa till mig hur stolt du var men jag lyssnade inte utan gick min väg. Om jag bara visste det jag vet idag .. Jag skulle hålla om dig så hårt jag bara kunde och få all din smärta att försvinna för alltid. Jag skulle tacka dig för allt du gjort för mig och förlåta för de misstag du gjorde. Det finns inget jag inte skulle kunna göra för att få höra din vackra röst igen som jag är så rädd att glömma ... Ibland lyfter jag telefonen för att slå ditt nummer, jag vet att du inte kommer svara men jag saknar att prata med dig som vi alltid gjorde förr. Jag har så mycket att berätta mamma och du kanske hör mig , men jag vill ju höra dig med! Jag önskar du kunde förlåta mig för alla de gånger som jag klandrade dig för allt som jag inte klarade av att göra bättre själv.

Jag sårade mig själv genom att såra dig

Vissa dagar känner jag mig söndersliten inombords men jag är för rädd att erkänna det.
Många gånger vill jag gömma mig, för det är dig jag saknar.
Det är så svårt att säga farväl, för det är föralltid..
Skulle du säga till mig att jag hade fel, skulle du hjälpa mig att förstå ?
Ser du ner på mig från där du är nu eller är du stolt över den jag blivit ?
Det finns inget i hela världen som jag önskar mer än en chans att få uppleva att se in i dina vackra ögon och se dig se tillbaka i mina, mamma jag är så ledsen för allt jag gjorde fel mot dig. Hade jag fått bara en dag till med dig så hade jag berättat hur mycket jag har saknat dig sedan du lämnade mig. Varför kan jag inte vrida tiden tillbaka, göra allt rätt och ge dig all lycka i världen för att hålla dig kvar hos mig ?

Jag älskar dig mamma, jag saknar allt med dig. Varför , jag kommer alltid fråga dig varför du lämnade mig ensam. Men om sanningen ska fram så var det ju jag som fick dig att känna dig ensam och övergiven. Förbisedd och uppskattade inte all tid vi fick tillsammans.. Mina minnen kommer för alltid stanna tillsammans med smärtan i min kropp. Ibland vill jag möta samma öde som du enbart för att få se dig, lukta på dig, krama dig och aldrig släppa dig igen. Mina tårar kommer aldrig få dig tillbaka.

Du är så älskad och så saknad, jag har gått sönder.







F

Älskade du!

Hon är med dig i varje steg du tar, bra som dåliga. Och det kommer en dag då du får träffa henne igen, men den dagen är inte idag eller imorgon. Den dagen är det många många år kvar till! Ge inte upp!



PUBLICERAT: 2012-03-14, 15:26:35 | URL: http://FridaLK.bloggplatsen.se
Anonym

tyvker om din mamma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!